Reklamace

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Unique Customer Zone s.r.o., se sídlem Pražská 1338, 543 01 Vrchlabí, identifikační číslo: 04412702, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 37255.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Jako doklad o záruce vystavuje Chillisport.cz ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, katalogové číslo, datum prodeje).

Záruka a reklamace

Ačkoliv je procento reklamací minimální, můžete si být jisti, že u nás máte stejnou záruku jako u zboží zakoupeného v kamenném obchodě. Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu (maximální doba na vyřízení je 30 dnů), zpravidla však do několika dnů.

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je nutné provést neprodleně po zjištění závady, pozdní nahlášení závady může způsobit komplikace při řešení reklamace.

Reklamaci je možné uplatnit pouze poštou (nikoli osobně). V žádném případě neposílejte reklamované zboží na dobírku, v tomto případě zásilku nepřevezmeme!

K zásilce nezapomeňte připojit vyplněný reklamační formulář, který je součástí každého objednaného zboží.

Adresa pro uplatnění reklamace:

Unique Customer Zone s.r.o., Pražská 1338, 543 01 Vrchlabí

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: reklamace@chillisport.cz

Tel: +420 720 965 984

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku. Peníze vracíme pouze bankovním převodem na Váš účet.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu. Pokud bude reklamace uznána, proplatíme Vám i náklady spojené s reklamací zboží (dopravné).